Stay in this moment.

Publicerad 2012-07-25 11:55:35 i

Igår blev det en sväng in till stan med Niklas, han inhandlade lite saker men jag hade inte orken att kolla efter något just då ;-) Vi for hem till Niklas och såg lite Paradise innan han skulle och jobba, så han skjutsade hem mig till mamma. Hade ingenting att göra så gick ner på stan och köpte lite nya underkläder + att jag hittade en jätte söt spetstopp på Bikbok som blir perfekt till helgen när pdol drar igång!! :) 
 
Kvällen igår spenderades med Sanna, och vi gjorde inte så himla mycket. Blev en tidig kväll för båda var så trötta, så var väl hemma kring 12! Ikväll ska jag iallafall vara med min älskade pojkvän, och vi får väl se vad vi hittar på :) 
 
Ha det så bra! 
 
igår ↓
 
149:- gick den på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela