Årsresumé: Oktober, november, december

Publicerad 2013-12-30 14:52:00 i Vardag,

 
- Oktober var en rätt stillsam månad och det hände inget speciellet egentligen. Jag forsatte min praktik och förvånades över hur mycket fritid jag fick. Slutade två varje dag förutom då jag jobbade kväll, sen hade jag inget plugg. Så min lediga tid ängade jag till att träna med Niklas och att göra saker som man aldrig annars hinner på vardagarna. 
 
När praktiken var slut och höstlovet kom så åkte jag och pappa till Stockholm på en mini weekend, där shoppade jag massor, åt god mat och hade det allmänt bra. 
 
 
- Månaden började med halloween, vi var hemma hos mig och förfestade innan vi for vidare till Roknäs. Men jag blev tvärless och for hem rätt tidigt. Jag hade för första gången på länge söndagsångest, var tillbaka till skolan efter 5 veckor och jag möttes av två nya klasskamrater. Är så glad att jag fått lära känna dom, bäst tjejerna <3
 
Jag firade pappa på farsdag, hade lite sommarångest, åt god mat mitt i veckan, pussades rätt mycket och började köpa de första julklapparna. Jag och Natalie festade i trappuppgången och medan vi väntade på skjuts och hade en stört roligt kväll. När jag tänker efter så var november rätt bra ändå. 
 
 
- Också älskade december, så himla mysig månad. Åt våfflor hos farmor tillsammans med Niklas och mina små kusiner, åt mycket ute, började skoterkurs tillsammans med Sanna = mer tid att träffas. Sålde iväg mitt äppel-skrutt och köpte en samsung, tog kort genom skolans fönster på den fina himlen och lite så. 
 
Första advent kom men jag hade dessvärre inga julkänslor alls. Jag, pappa och Johan drog med skotrarna till fagerheden och premiärkörde skotrarna. Julafton kom och jag fick jättefina julklappar. Hela december månad är ju inte slut än, nu väntar vi bara in den 31 och nyår. 
 
2013 - det sämsta men ändå bästa året. Tack för allt ni som varit inblandade. Love till er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela