Den trettionde december tjugohundratretton

Publicerad 2013-12-30 18:40:21 i Vardag,

 
älskar min nya ljuslykta som jag fick i julklapp. 
 
haft världens mysdag idag, började morgonen med att göra smoothie till mig och mamma. sen traskade vi ner på stan där jag inhandlade lite småsaker till imorgon. jag och Niklas har även handlat lite mat imorgon så nu börjar det mesta vara klart. 
 
ska ta och hoppa i duschen samt packa alla saker, drar till skuthamn ikväll där även morgonkvällen kommer att spenderas. funderar på att för en gångs skull packa ner kameran och knäppa lite bilder. är sämst på att göra det och det är faktiskt betydligt roligare med bra bilder istället för mobilbilder. hur som haver, vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela