Snart tystnar musiken.

Publicerad 2013-05-30 18:20:53 i Vardag,

Kan medge att friidrottsdagen inte blev lika farlig som jag trodde, behövde inte göra någonting. Jag, Emma och Angelika spenderade tid på tages i det fina vädret och annars har vi hängt bland allt annat folk och pressat i solen. Det har verkligen tagit på idag och ångrar nu att jag tog sportbh, haha har världens fulaste bränna + att jag glömde ta av mitt halsband så har en vit prick där nu. Schnyggt! Fick dessutom veta att jag klarade provet jag skrev igår, med god marginal. 
 
Annars har jag solat lite mer, ätit middag i badhusparken och myst. Samt pratat med min pojkvän och hört hur dom har det där borta, läängtar så mycket efter han. Ikväll har jag inte tänkt göra någonting, laddar upp för morgondagen och våran sista vanliga skoldag. Yeeabuddy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela