tjugofemte april

Publicerad 2014-04-25 15:21:56 i Vardag,

känns som att ca 450kg har släppts från mina axlar, jag klarade matteprovet, har skrivit medicinprovet och äntligen fått det där jävla provet i psykologi avklarat. det känns så jävla skönt att inte ha något mer prov i varken matte (förutom nationella då) eller pyskologi. *gör glädjeskutt i sinnet*
 
annars då. fredag och jag gick på helg redan någon minut efter 12. men eftersom citybuss inte verkar fatta att deras tider sucks så fick jag vänta jäävligt länge innan jag äntligen tog mig hem.
 
ikväll har pappa lovat att det blir grillat till middag och sen ska jag tydligen hjälpa niklas att städa hans bil. wiho, tur jag är snäll och gör det, men som att han ska få bjuda på något gott till ikväll efter det.
 
nä checkar ut här då, puss.
sötaste jag sett <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela