Tisdag

Publicerad 2014-09-30 18:38:36 i Vardag,

Denna tisdag har rullat på ganska bra, fick tillbaka mitt vårdprov, fick skriva in ännu mer prov i kalendern och lite så haha! Middagsdejtade med Natalie då vi slutade så sent, fick bli en supergod sallad med räkor för mig sen strosade vi runt i olika butiker, kom dock hem tomhänt. 
 
Ikväll ska jag och träna med Petra, vi ska testa ett nytt pass (eller nytt för oss) Soma Move som jag hoppas är bra, skönt byta ut core och tabata mot något annat ibland! Imorgon börjar praktiken om vilket betyder att jag måste upp före fasen, jobbar dock bara ons-tor innan jag är ledig på fredag! Nä nu ska jag ta det lugnt ett tag innan jag dressar om för träning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela