14.20

Publicerad 2013-09-30 14:20:27 i Vardag,

Första apl-dagen vilken innebär att jag fått mitt schema (som förövrigt ser riktigt, riktigt bra ut) och slutat tidigare. Sen så rullade studiebirdaget in på kontot idag och det känns skönt att slippa leva på sommarens löner och istället kunna spara dom. 
 
I veckan så måste jag fixa ett nytt gymkort så jag kommer igång med träningen igen, bra att passa på nu när jag har rätt mycket tid till annat då inte plugg och långa skoldagar kommer i vägen. Sen så mår jag så sjukt mycket bättre då jag tränar och rör mig, mindre migrän och mer energi. Yesyes. Frågan är bara om jag ska pröva sensia 24 eller va kvar på mitt gamla trogna star. Får ta en funderare på det! Vi ses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela