1 januari

Publicerad 2015-01-01 23:39:41 i Vardag,

Idag har jag varit bakis, väldigt, väldigt bakis. Har sovit, ätit pizza, sovit, ätit rester från pizza, sovit lite till. Det ska bli skönt vakna upp pigg imorgon. 

Imorgon måste jag motivera mig själv till att plugga körkort, tiden går och jag står kvar på samma punkt ännu. Längtar till det är avklarat, kommer va ca den lyckligaste tjejen då. Egentligen borde det inte vara svårt att hitta motivationen eftersom det är någonting jag verkligen vill ha så fort som möjligt men det är så mycket på en gång så jag hellre lägger det åt sidan haha. Det enda mål jag har för 2015 är ta körkort och klara skolan med god marginal. Det känns bättre med ett mål och inte ett löfte. 

Hoppas ni haft en bra första dag på det nya året. Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela