Onsdag

Publicerad 2015-01-07 22:07:51 i Vardag,

Fullspäckat schema hela dagen känns det som. Kunde inte alls sova inatt vilket resulterade i att jag låg klarvaken redan jättetidigt imorse. Först spenderade jag några timmar hos frissan, skyndade mig till nodo för att trycka en räksallad, sen vidare till robbans för en timmes körlektion, sen hem, trycka fil och flingor, sen till gymmet med Elin, middag och städning av rummet samt packat upp alla saker från mamma. 

Nu äntligen har jag fått krypa ner i kojs, men en yrsel från h-vetet så hade jag tänkt försöka sova alldeles strax. Känner mig helt slut i både kropp och knopp, är verkligen inte en stresstålig människa haha! Godnatt :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela