Söndag

Publicerad 2015-01-11 18:08:04 i Vardag,

Så var det söndag och ännu en helg har passerat. I fredags umgicks jag med Renée och senare på kvällen så blev det sällskapsspel med några grabbar. Det blev även så att hon sov över hos mig.

Lördagen bestod av lite shopping på stan, god lunch på röda lycktan och sen så firade vi farmors 71årsdag hemma hos henne. Hon bjöd såklart på jätte god mat, som alltid. Världens bästa! Fick sen skjuts till Angelika så vi spenderade resten av kvällen hos henne.

Idag har jag och Renée sett hockey,  jag har tagit en och en annan pn och avverkat en timmes spinning på star. Nu måste jag äta någonting och sen blir det körkortsplugg för hela slanten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela