Lilla julafton

Publicerad 2014-12-24 00:42:49 i Vardag,

Vilken fin dag detta har varit. Började dagen med att gå på stan med Elin sen gick vi hem till mamma för att smaka av lite av hennes goda mat. När Elin for hem så gick vi till farmor för att lämna en julblomma och prata lite grann om livet. 

Lilla julafton här hos pappa började med att jag, pappa och farmor gick till graven för att tända ljus hos farfar. Sen god middag bestående av toast med en god röra och löjrom följt av älgstek till varmrätt. 

Jag fick jättefina julklappar av både farmor och pappa. Ska inte glömma Jonas som även var förbi och lämnade en julklapp. Bästa Jonken <3 










Fick vitvins glasen från iittala som jag önskat mig av farmor, så nu har jag 8 stycken i min ägo. Nya skoterglasögon, en float underwear och pengar av pappa. Fick även pengar av Jonas. Tack så himla mycket för allt!! <3 

Kvällen har annars spenderats ett tag hos Arvid med honom och Oskar. Nu är jag hemkommen och ska krypa i kojs för att sova. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela