Torsdag

Publicerad 2014-12-11 20:18:00 i Vardag,

Och dääär var min inlämning i psykiatrin inskickad. Nu börjar jag känna mig ganska redo för lov. Imorgon är det äntligen fredag och då är det även lucia på skolan, så himla mysigt! Vi har fått lite information inför nästa vecka och den verkar inte bli allt för slitsam. Jag har precis kommit hem från Johan och Elin där jag fick pussa på Nils ett tag. Så nu ska jag ta och tvätta bort sminket, krypa ner i sängen framför the flash och hoppas på att jag får sova betydligt bättre än vad jag gjorde inatt. 
 
 
Mitt i decembermörkret så bjuder jag på en härlig bild från i somras, jag och en väldigt, väldigt fin vän! Ha det braaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela