Helg och bio

Publicerad 2014-11-14 16:04:45 i Vardag,

Slutade som sagt redan 11.25, käkade lunch innan jag och Renée rullade mot hennes syster. Vi blev kvar där ett tag innan vi körde in till stan för att kolla i lite butiker också hann jag göra bort alla julklappar, så himla skönt att ha det bortgjort. 
 
När jag kom hem så snörde jag mig i duschen för att få upp lite värme och sen kröp jag ner i sängen för att se ett avsnitt av grey's. Ikväll blir det bio med Renée, Tobias, Arvid, Jesper, Oskar och og. Vi har bokat biljetter till Dum dummare 2 och jag hoppas den är lika bra som den verkar i trailern. Sen får vi väl se vad vi hittar på! Skönt med en lugn fredag iallafall! 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela