Onsdag

Publicerad 2014-11-05 15:27:00 i Vardag,

Tisdagen igår gick riktigt bra trots att det är våran jobbigaste dag. Provet på morgonen gick dessvärre inte lika bra som jag hoppats på.. Då vi slutade gick jag och Renée till subland för lite middag innan vi skulle befinna oss på Robbans för första teorikursen som egentligen bara var information. Vi hann dessutom snacka igenom livet lite grann vilket nog var riktigt skönt för båda två, bästa Renée <3 
 
Idag vaknade jag med huvudvärk och nackont, försökte vara med på idrotten med det gick tyvärr inte så super bra så jag fick hoppa av! Hade typ världens mysigaste lektion i slutet av dagen och sen fick vi även sluta tidigare. Snart ska vi på middag och ikväll ska jag se A-lagets match. Ungefär så kommer min onsdagskväll se ut!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela